Poznajmy się lepiej!
Twoje dzieci powitamy już w recepcji specjalnym zestawem powitalnym (kids box Jordan Group - Be Kids Be Happy!). Pracownicy recepcji z chęcią pomogą zorganizować Wam wspólny czas w Krakowie. Tutaj dowiesz się o wszystkich atrakcjach w mieście i okolicy. W recepcji wypożyczysz dla swoich pociech również książki (bajki i legendy o Krakowie) i filmy animowane na DVD, jak i konsolę XBOX. ◦
Nie zapominaj, że posiadamy specjalnie wyznaczone miejsce do przechowywania wózków oraz toaletę wyposażoną w przewijak. Dzieciom dedykowana jest strefa zabawy wraz z kinem malucha, a dla odważniejszych ścianka wspinaczkowa!
Do Hotelu Galaxy możesz przyjechać również ze swoim ukochanym zwierzakiem! Posiadamy pokoje przystosowane do przyjmowania czworonożnych ulubieńców.
Dla Twojej rodziny proponujemy połączony drzwiami pokój rodzinny.
Możesz zamówić bezpłatnie dodatkowe wyposażenie takie jak:
Bezpieczeństwo Twoich pociech:
W pokojach nie ma roślin, naczyń i przedmiotów niebezpiecznych dla dzieci. Okna posiadają zabezpieczenia przed otwarciem a na Twoje życzenie zabezpieczymy również kontakty. Posiadamy również pokoje bez wykładzin. W recepcji znajduje się informator medyczny, apteczka, jednorazowy termometr do mierzenia gorączki i elektroniczny termometr z wymiennymi końcówkami.
Woda w basenie w Hotelu Galaxy spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. (D.U. poz. 2016). Parametry fizykochemiczne wody odpowiadają wymaganiom wody w nieckach basenowych udostępnionych wyłącznie dla osób dorosłych oraz dzieci powyżej lat 3.
Wykorzystaj z nami Polski Bon Turystyczny w specjalnej promocji 500 = 600! U nas najmłodsi Goście (dzieci do 6. roku życia) nie płacą za pobyt, a na powitanie otrzymają niespodziankę "Be Kids Be Happy".
Więcej informacji i rezerwacje pod adresem:
indywidualni@jordan.pl
T: +48 12 342 81 00
Warunki anulacji:
Rezerwacja utrzymywana do godziny 12:00 dnia następującego po planowanym dniu przyjazdu. Anulacje i zmiany do 20:00 w dniu przyjazdu - możliwość jednokrotnej zmiany terminu rezerwacji. Późniejsze anulacje, zmiany i niedojazdy - obiekt nie zwraca wpłaconych środków. W przypadku zmiany terminu obowiązuje dopłata do różnicy w cenie. W przypadku, gdy w nowym terminie cena jest niższa - obiekt nie zwraca różnicy z wpłaconych środków.