Loading...
menu

Z uwagi na wyjątkową rangę, rozwój nowych inwestycji i przedsiębiorczości Kraków staje się coraz częściej wybieranym miejscem na organizacje spotkań biznesowych, zjazdów branżowych, czy szkoleń. Nasz obiekt pozwala zorganizować konferencje w wysokim standardzie, gwarantując komfort wszystkim uczestnikom – zarówno prelegentom, jak i słuchaczom. Sale konferencyjne w Hotelu Galaxy**** pozwalają na korzystanie z nowoczesnego sprzętu multimedialnego, bardzo pomocnego w trakcie prezentacji bądź wykładów. Ponadto istnieje możliwość dowolnego zaadaptowania ich przestrzeni, poprzez odpowiedni układ stołów i krzeseł.

Centrum konferencyjne w Hotelu Galaxy**** zajmuje powierzchnię 1550 m2, na którą składają się:

  • sala konferencyjna GALAXY, którą można podzielić na 6 niezależnych pomieszczeń dzięki systemowi ścian przesuwnych
  • taras PLANETARIUMpowierzchnia wystawiennicza lub bankietowa z parkietem i barem
  • Foyer 150m2 – powierzchnia rejestracyjna
  • Restauracja ANDROMEDA
  • sala konferencyjna GEMINI, która może zostać podzielona na dwie mniejsze, niezależne pomieszczenia dzięki systemowi ścian przesuwnych
  • Business Room
  • szatnia

Dzięki powyższym rozwiązaniom centrum konferencyjne w Hotelu Galaxy**** sprawdzi się jako:

  • 2 sale plenarne na konferencje po 500 osób każda lub
  • 10 niezależnych sal warsztatowych lub
  • powierzchnia wystawiennicza z zabudowaniami dla 100 stoisk lub
  • powierzchnia bankietowa z miejscem do tańca dla 600 osób

Wszystkie sale są klimatyzowane, mają dostęp do światła dziennego z systemem całkowitego zaciemnienia i posiadaja dostęp do Internetu.